((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

06 March 2011

Kemalangan Ngeri di Tapak Pembinaan (18SG)


Gambar kemalangan maut di Tapak Pembinaan ini adalah diklasifikasikan sebagai ngeri yang keterlaluan.
Kepada yang agak-agak tak kuat semangat tu, janganlah tengok.















Kemalangan boleh berlaku dimana-mana... bersama-samalah kita berhati-hati.

Info dan gambar menarik juga dari rakan saya di sini...




10 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum URY

Subhanallah

Wassalam

Kujie said...

tak tengok...terus scroll
tak sanggup

Miecyber said...

Ngeri....

Senarai produk positif DNA babi akan diumumkan

kay_are said...

gile nye ngeri.. ish ish..

zulkbo said...

salam..
bila baca tajuk je
saya ngeri nak singgah
fobia tengok mayat yang
sebegitu..adeh....apa nak
buat ajal dia begitu kan..?


**penakut juga aku nih??

pha is said...

pergh..!!!

akuanakpahang said...

Salam x leh nenok bender macam nie seram yaa amat :(

Fa'ija maddaru said...

ngerinya...wlup0n, sy bekeja dibidang kesihatan, masih gerun g berhadapn ngn patient cedera terok...adoi, kkdg terasa takut pon ada, lbih2 klu oncall..

Anonymous said...

boleh tahu ini dimana?

日月神教-任我行 said...

生鮮宅配 ssd固態硬碟 外接式硬碟 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島機加酒 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 巴里島旅遊 巴里島spa推薦 巴里島機票 巴里島行程推薦 記憶體 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 投資美國物業 美國租金報酬 美國房屋買賣 房地產投資說明會 美國房地產 美國置產須知 美國房屋物件 SD記憶卡

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers