((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

23 November 2010

Eyeball HAM Pantai Timur (19Nov)


Pada 19 nov yang baru lalu berkesempatan untuk menghadirkan diri di Mega Eyeball Rakan HAM Pantai Timur yang dianjurkan oleh ASTRA Kelantan. Majlis itu terbuka untuk semua rakan HAM & keluarga seluruh Malaysia. Majlis Bermula pada jam 8.30mlm di Bachok, Kelantan. Difahamkan semua persiapan untuk jamuan dan lain2 telah disediakan dengan cara gotong-royong dari pagi lagi.

Ramai juga yang hadir pada malam tu, tidak hanya dari Kelantan shj, malahan rakan2 dari Kedah, Perak, Terengganu, Selangor dan lain2 turut hadir.

Cuaca disiangnya cukup elok, namun menjelang bermulanya majlis hujan turun mencurah-curah. Mungkin kerana tidak menjangkakan cuaca sebegitu malam tu, membuatkan pihak penganjur tak menyediakan ruang khemah yang cukup. Ia menbuatkan setiap yang datang terpaksa beredar sebelum majlis selesai bagi memberi laluan kepada rakan-rakan yang baru sampai untuk memasuki khemah untuk menjamuu selera.

Apapun terima kasih kepada semua yang menjayakan terutama kepada Abg Din (9W2DJM) dan Pak Zack (9W2UMK) diatas undangan ke majlis tersebut.


Sekalung tahniah dan terima kasih kepada pihak penganjur. Harap dapat hadiri lagi majlis sebegini dilain masa.

...73
.

No comments:

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers