((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

04 January 2011

Anak Berkemban, Ibu Marahkan Masyarakat


Gambar ni di'tangkap' dari paparan berita akhbar Sinar Harian (02 Jan 2011). Tajuk penuh berita ini adalah;
Berkemban: Cikgu Fathi naik angin.

Cikgu Fathi adalah gelaran kepada Fatimah Abu Bakar, ibu kepada pelakon terkenal Sharifah Adrianna, Sharifah Amani dan Syarifah Alesya yang menjadi perbualan hangat setelah tampil berkemban dalam Anugerah Skrin yang lalu.

Membaca tajuk tu, mati2 disangkakan ibu ini naik angin dan marahkan anaknya berpakaian begitu, namun di perenggan terakhir berita tu...
"Saya sangat marah apabila bercerita mengenai isu ini. Saya harap masyarakat tidak menyebut lagi hal ini. Bagi saya banyak lagi isu yang lebih besar perlu mendapat perhatian umum, bukan isu remeh sebegini. Saya minta maaf" kata Fatimah ketika dihubungi Sinar Harian.

Isk...isk.. ingatkan dia naik angin sebab anak dia berkemban dikhalayak, tapi naik angin kat masyarakat yang kata anaknya seksi. Dah tu, dia kata isu mendedahkan aurat ni perkara remeh plak tu.
Mmmmm... taknak komen panjanglah, nanti ada yang melenting plak..heheh.





.

13 comments:

akuanakpahang said...

Kalau itu jawapan dia mmg dia peminat majalah mangga tu huhuhu
New Entry "Jangan lembik, keras sikit..."

Miecyber said...

Nasihat baik tidak mahu di terima.
Siap marah orang yang memberi nasihat...


Bahana dadah

zulkbo said...

salam..
macam mana anak tak jadi begitu,mak pun menggalak..kurang faham agama lah nih..

one2paii said...

hmm nak buat camne..mak pun x larang..anak pakai jerk la ape2 pun,..tp mmg gua akui..amani mmg cantik..haha,nape la die x kenal kat gua dulu..haha

NuRuL aiSyaH said...

nak bg coment artis boleh x ??"NO KOMEN"

nina syakina said...

hohoho... nina klau kt rmh, even nk sidai bju kt luar, kena pkai tudung, klau tak, mmg nk kena piat tlinga... mama slalu ckp, nnti sape nk tnggung dosa mama? wahhh.... cikgu fathi nihh terbalik plak... issh2... dh kembali ke zaman jahiliah dulu kala... ngeee

Al said...

huh..manusia..mcm2
yg ptut diikut dia x buat
yg x ptut plak dia slambe je buat
obvious sgt kn thp didikn agama mlalui pbuatan dia
ksian..

tp kite yg dah tau ptut tegur sdikit sbyk
sbb tu jgk tggungjwb kite

.::: Princess MOMOY :::. said...

Comel betul anak2 dia
suma dah besar2
adoiii...geram

Saya Blogger TERENGGANU

Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

Aqila Safuan said...

manusia ni terlalu banyak ragam kalau nak faham satu satu memang mission immposible lah.


adeke remeh ?
semoga dia dpt membimbing anak dia dgn lebih baik.hanya mapu berdoa jelaaah ..

duniaa..duniiaa..


http://aqilasafuan.blogspot.com/2011/01/p-pre-margin-0input.html

Anonymous said...

Memang 1/2 ibubapa sekarang marah kalau ada orang lain yang ambil berat yang bertujuan nak membentuk sikap peka beragama sesama umat - dikatakan itu sikap suka jaga tepi kain orang.
Kalo begini lah sikap setengah ibubapa alamat jahanam lah umat.
Sebagai pengajaran kepada ibubapa mcm ni - ada baiknya jika ada anak2 mereka mendapat kesusahan - kena rogol ke atau jatuh motor merempit, kita buat tak tahu je...

Mr.PinGu said...

mmg xbetul fikiran org tua tuhh

HAFIZAL said...

terbaik...anak dia bogel pun dia kata masalah kecil jerk

iman rahman said...

I like it this really good information
Obat pembesar Penis
Vimax pills
Obat perangsang wanita
Boneka sex ful body
Obat Vimax
Meizitang Botanical
Herbal Slim
Vimax oil
Semenax
Vimax asli
Pelangsing tubuh alami
Obat pelangsing alami
Celana Hernia
Selaput dara buatan
Obat kuat malang
Vakum pembesar penis
Vimax canada
Vimax
Viagra usa
Ciri Vimax asli
Foto abg bugil
Vimax Izon
Ciri ciri vimax asli
Harga vimax asli
vimax asli Testimoni vimax
Pembesar penis alami

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers