((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

06 February 2012

Wordless: The Flowers

Tentu ramai yang sukakan bunga. Ni antara gambar bunga yang ada dalam simpanan kemera 9w2ury. Semua gambar ni belum di 'edit', cuma resize sahaja.
(F5.6, 1/160sec.)


Lalat sukakan bunga. (F3.5. 1/350sec)


Memang lah, lalat sukakan bunga. (F5, 1/320sec.)


isk..isk.. semut pun sukakan bunga. (F5, 1/60sec.)








6 comments:

zulkbo said...

salam..
semut kan suka makan
manisan gula Bro..he he
ibarat kumbang dan bunga
habis manis sepah di buang..
kali ni semut pun tak mau
ketinggalan..nak "masuk daun"

URY said...

yer la.. betul tu bang zul. Bungakan cantik, bnyaklah peminatnya...

akubiomed said...

Kalau pagi-pagi boleh nampak serangga berterbangan dari bunga ke bunga menikmati manisan madu.

Nieza said...

saya pun suka bunga:)

Abang Zul said...

Chanteks gambar-gambar bunga tu...

Nak tunggu 'Gadis Bunga' pulak datang komen ... hehehe.

P/s ; Congrats! Blog anda tersenarai dalam Ondblog 2 Ondscene !

73. All The Best!

puteri kasih said...

saya tak suka bunga lah, bro.suka daun je.hahahaha..

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers