((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

29 January 2012

Anak Gajah Dalam Kenangan...

Hahahaa... ni lah anak gajah hitam ku. Opsss.. tu dulu la, sekarang dak lagi. Terpaksa serahkan kepada pengembala lain untuk menjaganya walau ianya masih tampan, segak dan bergaya.



Apapun ia sempat juga tinggalkan benda ni untuk ku sebagai kenangan...



Namun aku bukan lah se sentimental itu, jadi jika ada sesiapa berminat nak miliki benda ni, akan di let go jee... Nak jual hanya RM350 je jika ada yang berkenan. Pada keseluruhannya dalam keadaan elok lagi, cuma ada sikit kemik dan calar lah, kesan dari sondolan manja anak gajah ke keatas anak tenok beberapa ketika dahulu.

Hari ni ada lakukan sedikit kerja baik pulih bahagian tempat letak kereta kat rumah, terpaksalah beli simen dan sedikit pasir... buat aku terkenangkan betapa mudahnya kerja angkut ni jika anak gajah ku itu masih bersama...







3 comments:

nidus2 said...

Jangan jadi 'aye gilo ko sakok ' sudahlah....tahniah.

URY said...

cari 'sakok' baru pulok.. hehe...

puteri kasih said...

bro, apasal tak ckp nak jual.sis nak belilah...

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers