((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

15 January 2011

Sebab Utama Mengapa Wanita Terus Membujang



Ini lah antara sebab2 yang difikirkan logik dan boleh diterima, namun ia hanya andaian yang terlintas difikiran...

1. Lelaki baik yang ditemui tak kacak

2. Lelaki kacak yang ditemui bukan lelaki baik

3. Lelaki yang ditemui adalah kacak dan baik tetapi gay.

4. Lelaki yang ditemui kacak, baik hati dan bukan gay pula tidak kaya atau berpangkat rendah.

5. Lelaki yang ditemui kacak, baik, bukan gay dan kaya pula setia dengan isteri pertama.

6. Lelaki yang ditemui kacak, baik, bukan gay, kaya dan bujang pula tak minat kat wanita itu.

7. Lelaki yang ditemui kacak, baik, bukan gay, kaya, bujang dan berminat pula malu untuk meluahkan perasaan.

8. Lelaki yang malu nak meluahkan perasaan pula akan hilang minat bila wanita itu terhegeh-hegeh.

9. Alasan yang sering digunakan adalah tak sampai seru atau belum jodoh.


7 comments:

rockinsudu said...

perempuan selalu memilih. hehe

Akie.. said...

dah jumpe lelaki yg baik, caring & beriman..tapi..laki org pulak.. sanggup ke bermadu

Cik SHiNJU said...

Ahahaha...alasan x boleh blah :P
BTW...hasil bancian baru2 ni menunjukkan kaum lelaki di Malaysia melebihi perempuan... ;)

Miecyber said...

Saya mengaku saya tak kacak ,tetapi saya Okay...


Benteng Jerantut di langgar Garuda

9W2URY said...

rockinsudu,
Jgn tersalah pilih plak..

Akie..
Cari yg belum berpunya lagi sng.

Cik SHiNJU,
Yer ke lelaki lebih ramai skrg ni? mcm tu senang lah wanita, skali ketip sepuluh yg dtg tau...

Miecyber,
Tak kacak xpe, janji okay..

Mr. TN_SkY said...

hehehe..=_= macam2 dunia~

my said...

segalanya terletak ditangan Allah swt. Bukan tak nak kahwin tapi lelaki zaman sekarang ni yang tak nak perempuan yang lebih tinggi pangkatnya dari dia

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers