((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

16 October 2010

PANORAMA: I-City


I-City terletak di Seksyen 7, Shah Alam. Lokasinya di pinggir pusat Bandar, namun tetap sibuk dan meriah kerana lokasinya berdekatan dengan UiTM kampus Shah Alam. Tak hairan lah tempat ni menjadi salah satu tempat pelajar menenangkan fikiran, mencari ilham dan tak kurang yang ber’dating’.

Keadaan di sini macam sebuah taman, ianya berbumbungkan langit, berlantaikan rumput dengan bentuk muka bumi yang landai dan beralun dengan bukit-bukit kecil. Bezanya adalah kerana tanam ni berkonsepkan lampu. Semua dihiasi lampu, dari pokok hinggalah kepada replika dari arca ke binatang.

Selain dari itu di sini juga ada disediakan sebuah kawasan gerai jualan termasuklah makan, minum, cenderahati dan cenderamata. Kebanyakan cenderahati juga berasakan lampu, lampu suluh, gelang lampu, gasing lampu, tanduk lampu, topi lampu , kipas lampu dan macam-macam lampu lah. Nasib baik makanan dan minuman macam biasa, kalau makanan dan minuman pun dibubuh lampu, ramailah yang berutnya bercahaya.

Berikut adalah ponoramanya:
















.

4 comments:

penaberkala said...

pergh, tebaiklah icity
xde pluang lg nak pi mlawat
nice place to visit

Anonymous said...

Nak ajak Pak Nidus gi eh...

9w2ury said...

elok jgak tu... nnti lajak2 le ke Klang...

Blogger said...

Looking for the Ultimate Dating Website? Create an account and find your perfect date.

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers