((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

14 February 2011

Saksi Kemalangan Motosikal

Pada Hari Sabtu yang baru lalu (12 Feb 2011) pada jam 4ptg telah berlaku kemalangan maut melibatkan motosikal melanggar sebuah traler di Jalan Parang, Pelabuhan Klang.
Kejadian berlaku bila sebuah motosikal melanggar belakang trailer yang berhenti untuk menunggu giliran masuk ke terminal pelabuhan.

Mangsa terlibat berkemungkinan adalah anak Sarawak atau Sabah berpandukan kepada nama yang tertera pada pakaian seragam tempat kerjanya yang dipakai masa kejadian. Beumul awal 20an. Tidak nampak sebarang luka yang serius pada badan mangsa mungkin kerana dia memakai jaket pada ketika itu, cuba kelihatan darah pekat keluar dari hidung dan mulut mangsa.
Motosikal yang rosak teruk di bahagian depan, sport rim patah, fork dan handle patah, lampu dan penghadang dah tentu lah berderai. Topi keledar yang dipakai mangsa tercampak ke bawah traler tersebut.


Apa yang menyedihkan lagi, bersama serpihan motorsikalnya ditemui juga sebungkus nasi goreng bersama sebungkus air yang turut berderai.


P/S: Sebenarnya dah berada di situ sebelum mangsa dibawa oleh ambulan, tetapi tak sampai hati la nak ambil gambar masa tu...kesian sangat. Huhhh..tak boleh jadi reporter la nmpaknya.



5 comments:

Freaky said...

ngeri btol kemalangan.. jatuh motor pon da cedera, ni kan plak eksiden

Fadzli Amir said...

Innalillah....siapa yang patut dipersalahkan??...kecuaian penunggang atau lori...apapun maut datang tak mengenal usia...insaf...

zulkbo said...

salam..
bermotosikal memang berisiko
tinggi..di tempuh anda jatuh..menempuh pun anda jatuh..berhati2lah selalu..

Miecyber said...

Kesiannya kepada mangsa kemalangan tersebut...

Bahana Valentine Day

relevan said...

Mesti ngeri ni..

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers