((~SELAMAT DATANG DAN TERIMA KASIH~))

21 December 2010

Anjing Panggang Ke?


Agaknya daging ape yang dijual ni yer, dah disalai dan dibuang bulunya.
Nak kata besar tak besar, nak kata kecil tak kecil. Nak kata kambing, bukan kambing.
Rasa macam kenal, tapi yer ke? Takut salah plak nanti.
Kalau tak puas hati bleh klik gambar, utk lihat gambar yang lebih besar.

Aku rasa binatang ni banyak yang tak bertuan dan berkeliaran. Kalau pasar ni ada di negara kita, takde lah binatang ni berkeliaran lagi rasanye.....Tapi, tak sanggup pulak la kita nak lalu depan pasar tu, eeeee......




Sebenarnya gambar ku dpt dari email rakan2. Takde 'detail' pulak pasal gambar ni.
Di mana lokasi dan bila tak pasti...(rasa2 mcm kat Vietnam), mgkin ada sesiapa pernah jumpa pasar ni tak???

.

11 comments:

nidus2 said...

Kembang weh...uweeek.

Lovely Bella said...

erk... erk..

Anwar Faiz said...

adeh..loya lak..huhu

mira_nas said...

aduih..dah le baru kn lepas baca entry ni..rasa macm nak terkeluar blk

Anonymous said...

Kita rasa nak muntah, tapi tengok mat motor tu....hingga terpejam mata dan meleleh liur.

MOH KEMBARA said...

Salam Yob RadioHam, he he...rasa cam kat negara tulah, vietnam, Laos gitu. Eloklah deme makan, kurang stray dog/cat kat bandar deme. Ala Yob boh lah menu yg sedap dan menyelerakan bukan yg meloyakan. Anyway, thanx for sharing!

CuTeMiUt78 said...

oh..oh... tapi kan memang la... org2 sana memang mkn binatang ni..

CuTeMiUt78 said...

oh..oh... tapi kan memang la... org2 sana memang mkn binatang ni..

Al said...

alaah..dorg da biasa mkn bende tu
lantaklah

eh..babi xde ke?
hehe

akuanakpahang said...

Org Vietnam nie mmg kuat makan anjing kaco betul.

darkbatman said...

sbr jela.. iskk.. geli2

Tolong Tekan 'LIKE' ni yer, jika belum...

klik..klik...

klik..klik..

Penghargaan

((~TERIMA KASIH KERANA SINGGAH DI http://9w2ury.blogspot.com/~))

Followers